Vero tester – Fiken-blåbær

HVA: Fikenkuler med blåbæryoghurt.

IMG_20171013_152803

PRIS, HVOR: 30 kr på en importbutikk nær ny jobb.

HVORFOR: Fordi det er jævla fiken dekket i masse rart….

FORVENTNING: JEG tror mange av disse produktene er rester av andre ting som ikke har solgt, som man kombinerer til enda villere kombinasjoner, og retter seg mot hipstere som uansett er på importbutikker for studentbudsjett-kopi-sriracha.

Kjæresten prøvde disse før jeg rakk å prøve, og stakk av med halve posen.

Teorien min forsterkes forsåvidt av å få løsrevet posen og sjekket innholdet – det er hvit sjokolade med 0,5 % blåbær, men hvit sjokolade er ikke hipt nok, det må kalles yoghurt? ?!?!

INNPAKNING: Jeg liker posene fordi man ser innholdet, MEN, de er ikke særlig holdbare og revner over hele bordet.

KONSISTENS/LUKT/SMAKT: De ser ut som en psykologisk blekktest. OK WOW NÅ FORSTÅR JEG HVORFOR POSEN FORSVANT. Og jeg nesten spiste resten uten å ta bilde. Det smaker hvit sjokolade, egentlig så mye blåbær, og myk, søt fiken. Kombinajsonen hvit sjokolade og fiken fungerer helt vanvittig bra!

IMG_20171013_152822
…. men det er faktisk ikke ut. I godt lys ser det faktisk ut som de er rullet rundt i skogen!! Er det derfor man sier det er 0,5% blåbær???

EFFEKT PÅ HELSA: Uhm, er ikke fiken noe som HAR EN EFFEKT? Uh-oh.

ANBEFALE VENNER/FIENDER: Prøv dem!!

